RAWci beogradski

Negde sam davno pročitao da street fotografi svojim objektivima na naki način prekopavaju gradsku svakodnevicu tragajući za dragocenim prizorima, scenama, momentima.  Zaista ne mogu da se setim gde sam naišao na taj citat, a na njega me podsetilo jedno malo, interesantno fotografsko dešavanje. Odatle takav naziv posta.

FotoForum Beograd je dešavanje u mom novobeogradskom komšiluku, u maloj sali Doma kulture Studentksi grad, a ja se iz nekih uvek drugačijih razloga do sada nisam  setio da svratim. Uvek je bilo nešto preče. Ovaj put nije, a i kao gosti su se pojavili BelgradeRAW pa sam iskoristio priliku.

U opuštenoj atmosferi pričalo se o počecima, razvoju, stavovima, idejama, planovima, onoj knjizi što stoji na šanku u Gradu. Poseban deo razgovora je bio posvećen njihovoj OnLine aktivnosti kroz Flickr fotografsku mrežu, gde kroz moderaciju samih članova grupe nastaje fotografijama ispričana priča o nekom drigačije viđenom Beogradu. U razgovoru je pomenuta i prilično legendarna Fliker grupa HCSP (Hardcore Street Photography). Ceo razgovor je sve vreme bio ilustrovan fotografijama članova grupe, ali i probranim radovima ostalih autora sa Flikera.

U svakom slučaju, čini mi se da ću na ovakva dešavanja u studenjaku u buduće češće svraćati🙂

.

Članovi grupe BelgradeRAW: Andrej Filev, Darko Stanimirović,  Nemanja Knežević i Luka Knežević-Strika.

Belgrade RAW @ FotoForum Beograd - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.

Ivan Petrović, inicijator i vođa projekta FotoForum Beograd.

Belgrade RAW @ FotoForum Beograd - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.

3 comments

  1. Hvala Dejane!

    Drago mi je da ti je bilo interesantno, nama je baš bilo fino, a mislim i da je Ivan prilično dobro vodio diskusiju. Takve stvari su uspešne najviše onoliko koliko su moderatori dobri.

    Viđaćemo se nadam se i na budućim Foto-forumima, pa i šire.

    Pozdrav,
    Darko

Leave a Reply

