EXIT MMXI … priča u nastavcima

.
četvrtak, 18:41, Novi Sad, bašta Oblomova

Ne znam tačno kad ću se naći u dometu nekog wireless-a, ovo piskaram onako pa ću postaviti kad stignem.

Inače, ponovo potvrđeno, čekanje poslednjeg momenta da se uzmu “one” narukvice i dalje nije dobar potez. Ne, nisam čekao satima, sve te sitnice završio brže nego što sam se i nadao. Doputovao sam ranije.

.

Emergency exit - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.
Čekanje - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.
.
Džoker kontejner - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011..
E, ovaj Fuji jeste malo “debil frendli”, ali izgleda ima potencijala. Malo je čudno ponovo navikavati se na minijaturni aparat koji liči na pravi aparat, samo je duplo manji. Mami prisećanja na moj prvi Fuji (S5500), samo je sada mnogo zanimljivije igrati se zbunjivanja automatskih opcija nego ranije. Megahit je zbunjivanje u panoramskom modu🙂
.
Zbunjena panorama - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011..
Inače, Novi Sad je danas vruć. Jako vruć. Neka je.
.
 petak, 04:38, pored kreveta.
.
Znam da je ovo vreme većini dobro jutro, meni je laku noć.

… bez budilnika …

.
petak, 12:51
.
… dobro jutro …

Sinoć bilo malo čudno prvo veče, ne loše, samo malo čudno.

Stigao taman pred prve tonove Darkvood Dub što sam odmah okarakterisao kao “super”, ali sam prebrzo shvatio da su oni tu samo kratko. Svirali su tek nešto jače od pola sata. E, da li je još neko primetio koliko Lav Bratuša bolje zvuči uživo nego na albumima? Da ozbiljan sam.

Usput sam na Darkvudima shvatio da ovaj mali Fuji i nije neki koncertni heroj. Posebno se muči na fokusu.

Onda sam se malo promuvao okolo više zbog piva nego muvanja okolo, ali ta dva uglavnom idu zajedno.

Arcade Fire su se baš potrudili i sklopili ozbiljnu priču. Zvučali su odlično i napravili su pravi cirkus od nastupa, ali se nekako nisam našao u tome nakon 15-ak minuta i otišao opet malo okolo.
.

Svetla u boji - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.
.
I tako nakon još malo piva i par “e, pa i ti si ovde” epizodica sam malo sačekao nastup ekipe Svi na pod, tek da ne budem predaleko. Jeste, mogao sam odmah da zapucam na Pulp, ali nekako mi se nije dalo na ne ostanem i dobro je tako.
.

Svi na pod @ Exit MMXI - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.
.
Opet su imali sjajan nastup i taman kad su najavili za kraj koncerta “Zlato” organizatori su ih oterali jer kao nema više vremena. Nije fer!

Kako god, posle toga sam ipak pokušao da da odem da odslušam preostali deo nastupa Pulp, ali nisam stigao dovoljno blizu pa sam nastavio šetnju. A kažu mi ljudi da su bili baš dobri i da i nije bila tolika gužva bliže do bine, ali eto. Još sam usput negde izgubio jedan šareni peškir. Pošto mi neki hotdog pokupljen usput i nije baš nešto prijao, odlučio sam da usput umesto piva pokupim koka-kolu, kad ono …
.

Još samo kazaljke - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.
.
I to nije sve, nakon toga me sačekalo i najprijatnije iznenađenje večeri. Ne sećam se da sam ikada čuo za bend čije je ime toliko jako u neskladu sa muzikom koju sviraju. Zašto li su odabrali ime Beirut, stvarnio ne znam.

I to je bilo to za to veče što se mene tiče, oko 3 sam odlučio da sebi priznam umor i polako počeo da razmišljam o silasku sa “Đave”. Nisam bio jedini, dosta ljudi je od priklike tada razmišljelo od prilike tako nekako, krenuli i poneki ostavili za sobom ostavili poneki trag.
.

Tragovi - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.
.
petak, 16:35 @ bašta Nublu
.
Evo ga neki wireless …

Novi Sad je i danas vreo, opako vreo. Neka je …

.

Leave a Reply

