WorldWide Photo Walk MMXI

Kao što sam najavio u ranijem postu, ove subote je u Beogradu, po divnom vremenu održana foto šetnja. Kao što dolikuje bilo je veselo i opušteno, u polasku smo kasnili samo pola sata i šetnja se otegla preko svakog pretpostavljenog vremena. Ma neka je.

Meni je pre svega bilo drago što sam upoznao neke nove nasmejane ljude i ponovo video neka nasmenana lica koja nisam sreo dugo, neke čak i više godina.

Na žalost, obaveze su me naterale da se na pola šetnje iskradem i odem nekim svojim poslom. Čuo sam da je i posle bilo super.

To što sam kratko ostao ne znači da nema fotografija, samo ih nema mnogo🙂

.

Camcem na Adu / Boat to Ada - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.

Most / Bridge - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.

Struja / Electricity - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.

Stepenice / Stairs - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

.

One comment

Leave a Reply

