2 u 1 ili dve izložbe u jednoj večeri

A nisam odmah imao nameru da obiđem obe. Desilo se da sam do centra preko mosta stigao malo brže pa sam odlučio da do Parobroda prošetam okolo i svratim do galerije Feniks. Tamo je u utorak izložbu pod nazovom  „Stvarnost ili snovi” otvorio naš poznati fotograf Imre Szabó.

Ta mala galerija što gleda na žbunje Kališa preko puta je bila skoro potpuno pusta kad sam ušao što me je opet podsetilo zašto ne volim da idem svuda baš na otvaranja. Volim da odgledam fotografije na miru i to sam i ovaj uspeo. Možda odem još koji put ako mi bude usput.

Kratka šetnja odatle i eto me u Parobrodu da stignem ne baš prvi te večeri i pozdravbim Vladu Perića koji je to veče tu otvarao interesantnu konceptualnu izložbu pod nazivom „Podvojena ličnost”.

Podvojene ličnosti / Split Personality - [iÔ] - Dejan Danailov © 2011.

Za ovu priliku Vlada se poigrao, a čime bi nego igračkama i to onim što su sastavljene od dva simetrična dela presovanog štampanog lima koji se ponekad nađu i poravnati. Na ovoj izložbi kroz fotografije i male digitalne animacije pratimo igru simetrija i asimetrija koje nastaju kombinacijom poravnatih polovina portreta različitih igračaka. Jako zabavno, iskreni zavet .

I uz sve to sam u gradu kupio i kaput, pa mi sutra neće biti mnogo hladno. Lep dan.

.

Leave a Reply

