S konja na magarca … ali ne bilo kakvog

Canon G12Prošlu nedelju ću najviše pamtiti po često grickanoj donjoj usni. Čudno na koliko stvari koje bih rado usput fotografisao sam naleteo baš u danima kada sam bez fotoaparata.

Nakon divnog višegodišnjeg druženja, oprostio sam se od DSLR-a, ponovo imam samo kompakt. Poslao D90 “na doboš” i postao ponosni vlasnik Canona G12. OK, jeste, nije bilo koji kompakt već tenkić, ali takav sam i hteo.

Realno, u pravu je svako ko za ovakav prelazak kaže da je “s konja na magarca”, ali već nakon par sati igranja novom igračkom bilo mi je jasno da ova priča može drugačije da se prevede na razne načine. Jedan od njih je i da sam na primer neki Mondeo karavan zamenio nekom 207-icom, zarad lakšeg svakodnevnog parkiranja po džepovima torbice ili kaputa. Razne se varijacije mogu ispričati na tu temu, ali stoji da nakon DSLR-a  ovakvim aparatom može da bude zadovoljan samo svako ko zna šta da ne očekuje, a ja se nešto kao ložim da sam jedan takav.

Rezultate i posledice igranja i eksperimentisanja ćete videti uskoro … ovde, naravno.

.

3 comments

Leave a Reply

