Monohromatski svet

U galeriji ArtGet je postavljena izložba odabranih fotografija sa celogodišnjeg Refotovog konkursa “Monohromatski svet”.

.

ArtGet kulturni - [iõ] - Dejan Danailov © 2011.

.

Do centra sam to veče stigao malo ranije, usput uhvatio ovo i ovo i par minuta posle 7 smo stigli, baš par minuta pred zvanično otvaranje. Opet sreo par nasmejanih prijatelja koje nisam video po par dana ili meseci. Bila baš gužva i brzo je postalo vruće pa se nismo dugo zadržavali. Od namere da se svrati kasnije kad prođe gužva, ispalo je da sam ponovo svratio par dana kasnije.

Na izložbi inače ima već poznatih, ali i interesantnih novih imena.  Baš mi drago da je  pop Čeda pohvaljen za onog letećeg kucova i Luka Trajković me ponovo prijatno iznenadio i drago mi da se među izloženim našla i ona Borisova Manijačka.

Izložba je inače otvorena do 19. februara, svratite ako vam je usput, a probajte da svratite i ako nije.

.

One comment

Leave a Reply

