… [°] … •))) … |ппп”’ | …

… ili kako sam postao MultiBloger™ …

.

Jeste, odavno me na neki način čak i fascinira fotografisanje mobilnim telefonom. Pa ima jače od godinu dana kako sam postavio post “Skrivena kamera” baš tome posvećen. I ranije sam imao ne baš ozbiljne eksperimente fotkanja mobilnim, kao na primer ono na EXIT-u s početka bloga ( 1, 2, 3, 4, 5. ). Sve se u glavnom završavalo na tome da sam u to vreme skoro stalno imao pri sebi DSLR, pa mi u sled prisustva zdrave pameti i nije nešto padalo na pamet da vadim mobilni tim povodom.

E, onda se desilo da sam podlegao tehnoljubivim porivima i ugradio sebi u džep android upgrade tipa SonyEricsson Xperia MiniPro. Crni naravno.

.

Mobile Klicker Tumblr blog

.

Kao što to redovno biva, prvi dani su bili prepuni istraživanja i oduševljenja i privikavanje na TouchScreen je odbolovalo dečje bolesti. Jeste, svi vicevi na tu temu su istina. Dobar deo eksperimentisanja je bio, a šta bi drugo, proba te male kamerice. Nakon što se potvrdilo da je kvalitet fotografija očekivano prihvatljiv jedino za manje dimenzije, počela je da se gomila lista novih aplikacija.

Onda mi je palo na pamet da probam da ukrstim sve opcije koje mi stoje na raspolaganju i tako se rodio MobileKlicker, moj mali tumblr blog kompletno rađen direktno sa telefona. Svratite slobodno🙂

Eksperimentisanje još traje, a uskoro očekujte ovde i par postova o najpoznatijim fotografskim Android aplikacijama kao što su Vignette, Camera 360, Retro CameraRoidizerLittle Photo i možda još neke (a možda i ne baš sve nabrojane).

Ostaje mi samo da ne zaboravim činjenicu da u drugom džepu jakne imam i daleko ozbiljniji aparat🙂

.

2 comments

Leave a Reply

