Periskop u Podmornici

.

Periskop je novo ovdašnje „underground” fotografsko dešavanje koje je početkom godine započeo Mark Yuill sa još nekoliko prijatelja. Suština dešavanja je malo drugačije predstavljanje fotografa i fotografija u opuštenoj atmosferi, u klubu Podmornica, malo niz stepenice na sred Čavketovog pasaža iza Doma sindikata.

Već nekoliko puta mi se desilo da primim poziv da se pojavim, ali su mi se uvek isprečile neke obaveze. Ova sreda veče mi bila slobodna, pa sam i ja banuo tamo.

Periskop 005 - Kamerades

Ovaj put su se publici predstavili fotografi okupljeni pod imenom Kamerades, svi već iskusni, aktivni fotografi koji svoj fotografski posao pokušavaju da urade malo van šablona koje uglavnom očekuju urednici. Uz par reči kojima su se međusobno predstavljali, gostima su pokazali svoje fotografije. Drugačije, življe, smešne, tužne, šokirajuće … Meni su se lično svidele, bilo i par istinski vrhinskih kadrova.

Poseban deo večeri je bio posvećen prošlom izdanju Periskopa održanom u Subotici. I tu je bilo nekoliko zaista prijatnih iznenađenja.

Sve u svemu, čini mi se da ću ova dešavanja u buduće češće posećivati … viećemo.

2 comments

Leave a Reply

