Oproštajni vikend

Baš emotivno zvuči, jel da?

Priča je da sam pre par dana na forumu naleteo na pitanje koja bi bila najjeftinija varijanta za mali digitalac za ulogu prvog digitalca u dečijim rukama. Kroz glavu mi je na momenat proletelo šta li je meni sve padalo na pamet da radim sa novim “igračkama”. Znam da pitanje nije slučajno sadržalo opasku “najjeftiniji”, čak na protiv i pade mi na pamet da možda postoji i bolja opcija od kupovine novog aparata. Na primer neki stari digitalac oslobođen komplikacija podešavanja koja deca možda i neće razumeti najbolje, a u isto vreme ne preterano dragocen, za slučaj da se dečijim ručicama ipak desi da budu previše radoznale ili prosto desi da budu nespretne. Nešto, kao, na primer …

Nešto kao moj stari  Mustek GSmart D35, pomenut u uvodu, kao moj prvi digitalac koji mi već godinama baš ničemu ne služi. Šta je drugo moglo da mi padne na pamet nego da ga poklonim. Do dogovorenog slanja u ponedeljak bilo je  još skoro ceo vikend. Šta je drugo moglo da mi padne na pamet nego da taj aparatić “izvedem” u šetnju. Par puta. Malo peške, malo na biciklu …

.

Čuvar lampe - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Stepenice - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Haos - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Fasada Moskve iznutra - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Mostić s rastinjem - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Kolica - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Stepenice sa cik-cak senkom - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Most - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Suton kraj obale - [ -o] - Dejan Danailov © 2012.

.

Malopre stigao iz pošte. Poslato …

.

2 comments

  1. dobro snalaženje sa pojednostavljenim aparatom … to je jedan od mogućih odgovora zašto je fotkanje mob. fonom toliko zarazno. fotografu ostaje samo ramišlanje o motivu, sve ostalo preuzima tehnika.

Leave a Reply

