Možda najlegandarniji portret svih vremena

Tužna vest od juče me podsetila na jednu fotografiju kojom sam na prvi pogled bio totalno fasciniran. U tom momentu nisam znao ni ko je na fotografiji, ni kada i gde je snimljena, samo znam da nisam mogao da maknem pogled sa tog pogleda.

Dosta toga mi je bilo jasnije kada sam saznao da je na fotografiji Nil Armstrong (Neil Armstrong), a snimio ga je kolega Baz Oldrin (Edwin Eugene “Buzz” Aldrin, Jr) kada su se njih dvojica vratili u linarni modul Apola 11 nakon prve šetnje po mesecu. Ne znam za vas, ali mene ova fotografija iznova fascinira svaki put kad je vidim.

.

Neil Armstrong @ Wikimedia Commons

Nil Armstrong (1930-2012) u mesečevom modulu Apola 11, neposrednopo nakon prve šetnje po površini meseca. Foto: Edvin “Baz” Oldrin (Edwin “Buzz” Aldrin) ©NASA

.

Tužna vest iz prvog pasusa je da je Nil Armstrong umro od komplikacija nakon skorašnje operacije srca. Bio je prvi među malobrojnima koji su gazili najdalje, još za života postao legenda.

.

Leave a Reply

