Tvitomanija

E, da. Tvitomanija:

.

Tvitomanija

.

Jeste, priznajem, Blogomanija mi se svidela, pa sam na vreme bezecovao slobodne dane i za drugu nedelju maja, za Tvitomaniju.

Priča o Tviteru je pomalo čudna. Sama sažetost kroz koju Tviter živi, indukovala je interesantnu pojavu da je Tviter postao nešto kao info centar OnLine života na kome se sve objavljuje. Ko god nešto negde uradi, napiše, nakači, linkuje, vidi, kupi, oglasi ili već šta god, to se kao po pravilu tvitne. Pored toga sve to je začinjeno raznim izjavama, komentarima, pozivima, prozivanjima, aforizmima, haiku filozofijama i naravno da sve to nije sve, nego ima još i to još mnogo.

Ima ona priča nas matorih da smo mi kad smo bili mali imali apsolutno najfenomenalniju društvenu mrežu koja se zvala “napolju”.  E, pa odmah da vam kažem da to nije bio vic i to je verovatno razlog što je taj neki veliki “buuum” internet društvenih mreža je kod mene matorog indukovao neki čudan poriv da se preskoči ta TFT barijera koja nas spaja na daljinu, ali na blizu jeste barijera. Ja sam od onih što se radujemo druženju i uživo sretanju i upoznavanju nekih sa kojima smo već frendovani, ali nikako da se sretnemo da se sprijateljimo kao ljudi.

Bonus karma poeni u ovoj priči je što je ono “napolju” s početka prošlog pasusa more! O, da, more🙂

Osim što tamo putujemo da malo tamo budemo, ja sam i učesnik. Kao što znate, bitan deo cele OnLine priče je i fotografija, o čemu će se pričati na samom početku, prvi dan pre podne, a MarinaIvana,  Mario, Vladan, Nebojša i ja se već spremamo.

Vidimo se na Tvitomaniji🙂

4 comments

    1. Zdravo!

      U prijavi sam pomenuo da sam osim da budem samo gost, raspoložen i za učešće u nekoj diskusiji i priložio linkove svojih blogova i radova. Nakon par nedelja su mi javili da sam i ja deo programa.🙂

Leave a Reply

