Blogerska prozivka

MrUpitnikGle, ja prozvan da se nešto izjasnim? Jeste, baš ja. Ali, kako ja, veliki neprijatelj svih tih lančanih pisama i zahteva da odgovorim na ovo, a da ne ispadnem partibrejker.

Znači šta se desilo. Ima jedna interesantna igra prozivke među blogerima. Igra počinje tako što saznaš da te neko stavio na listu za prozivku i da ima da odgovoriš na 11 (slovima: jedanest) postavljenih pitanja. Onda ti odgovoriš i onda smisliš svojih 11 pitanja i prozoveš nekih 11 blogera da ti na ta pitanja odgovore. Nije mi baš najjasnije, jel smeju da se prozivaju i oni šta su me prozvali, pošto pitanja stalno nisu ista, ali odlučio sam da je to nebitno. Videćete kasnije zašto je nebitno.

Onda se desilo da me snovolovac Brankica u svom postu ove igrice prozvala da odgovorim na neka pitanja i ovom prilikom se iskreno zahvaljujem što me se setila i puno je pozdravljam. Pošto ja imače organski ne podnosim da mi neko ne odgovara na postavljena pitanja, potrudiću se da i ja odgovorim na postavljena. Idemo redom.

1. Opiši najsrećnji momenat iz detinjstva ili makar neki kojeg se vrlo rado sećaš.

Kad sam dobio veliki Mehanotehnikin konstruktor sa gomilom delova, točkića i šrafčića. Mnoge druge igračke su mi momentalno postale dosadne, osim kada sam ih rasavljao da njihove delove koristim za nešto novo.

2. Koji je film na tebe mnogo uticao i zašto?

Nije film, nego TV serija o Žaku Kustou (Jacques Cousteau). Kad sam bio mali, hteo sam da kad porastem budem Žak Kusto. Sva deca kad su crtala nešto, prvo su nacrtala jednu liniju na dnu papira i to je bila zemlja, pa su onda na njoj crtali kuće i automobile i ostalo. Ja sam na vrhu papira crtao jednu talasastu kliniju i to je bilo more. Onda sam ispod crtao ribe i ronioce i podmornice i potopljene brodove. Ok, ponekad nisam crtao more nego avione, ali svi dečaci bar ponekad crtaju avione.

3. Knjiga koju si pročitao/la u zadnjih godinu dana i zašto bi je preporučio/la?

U zadnjih godinu dana nisam pročitao ni jednu knjigu i priznajem da se malo zbog toga stidim.

4. Da li si nekad trenirao/la neki sport i koji bi preporuččio/la drugima?

Trenirao sam 3 dana fudbal i odustao iako sam na terenu iza zgrade sa drugarima iz komšiluka bio dobar golman. Posle sam trenirao stoni tenis jedno 6 meseci pa sam se preselio i nisam nastavio. Nekako mi se sportovi nisu hvatali.

5. Koja ti je omiljena stvar koju radiš dok pada kiša?

Da se ljubim i grlim (sa jednom baš određenom njom) ili jedem sladoled. Ni jedno ni drugo nema veze sa kišom nego su mi inače dve omiljene aktivnosti u životu.

6. Najdraži događaj ove godine?

Preseljenje. Najzad sam svoj na svome🙂

7. Šta je život?

Teško pitanje. U suštini nemam pojma. Postoje indikacije da je jako vredan i važan, ali ga većina ipak uludo spuca na gluposti.

8. Opiši ukratko osobu koje više nema, a mnogo ti nedostaje. (Nije neophodno da navedeš ime ili neku bližu odrednicu. Mislim da se treba setiti po nečemu onih kojih nema, a uticali su na naš život.)

Bio jednom jedan mali dečak, prilično bezbrižan, često veseo, još češće radoznao, mnogo je voleo da vozi bicikl i pravi papirne aviončiće. Često samo svoj, ponekad i u inat. Nema ga više, a mnogo mi sam sebi falim takav kakav sam bio nekada. Koliko god da se čovek trudi da se ne menja, neke promene su neminovne.

9. Navedi jednu (ili nekoliko) navika koje te iritiraju kod drugih ljudi.

Iritira me kada ljudi na ozbiljna konkretna pitanja odgovaraju kontra pitanjem, a najviše me iritira kada odgovaraju tako što arogantno ponove isto pitanje.

10. Navedi nekoliko (obavezno više od jedne) navika ili osobina tebi bliskih ljudi koje te usrećuju.

Generalno, ljudi koji su mi bliski me nekako sami po sebi usrećuju. Nisam blizak sa ljudima koji me ne čine srećnim. Ako bih morao da nabrajam osobine, iskrenost, radoznalost i smisao za humor su nekako na vrhu liste osobina koje cenim kod ljudi.

11. Koje su to sitnice koje te uvek oraspolože?

Njeni poljupci i sladoled. Najbolje kada idu zajedno u paketu.

.

E, sad, zašto sam rekao da pitanja nisu bitna. Nisu bitna zato što ih neće biti. Jeste ovo lepa igrica, ali sam ipak odlučio da ostanem dosledan svom stavu da nikada ne nastavljam bilo koji oblik lančanih poruka. Započeo sam da pišem pitanja i brzo odustao, pa počeo ponovo, pa ponovo odustao. Zato i odgovaram tek sada. Ipak sam odlučio da ostanem dosledan, nadam se da mi nećete mnogo zameriti. Hvala na razumevanju.

.

3 comments

Leave a Reply

