Blogomanija ’13

Blogomanija '13 - Regionalna Internet konferencija o blogu i sadržaju na InternetuProšle godine blagog pojma u stvari nisam imao ni šta je Blogomanija, ni čemu služi ni kako će biti organizovana, niti sam imao neki stav da li ima smisla ići na Staru planinu, a ipak sam otišao. Ni mrvu se nisam pokajao, čak sam proletos išao i u Novi Vinodolski na Tvitomaniju i ni to se nisam pokajao, takođe ni mrvu.

Ove godine opet idem na Blogomaniju, opet sam i na spisku aktivnih učesnika, eno mi i lepa slika prelepa na bogatoj listi učesnika. Kako stvari stoje, sprema se na Kopaoniku još jedan predivan festival korisnih znanja i veselja u fino odmerenim količinama.

Osnovna tema ove Blogomanije je sadržaj na internetu. Da, zvuči malo uopšteno, nekima čak i zbunjujuće, ali tema uopšte nije bez smisla, čak na protiv. U današnjem internet mnoštvu svačega, kvalitetno kreiran i dobro organizovan sadržaj je kičma dobre komunikacije i privlačenja posetilaca. Za slučaj da vam i dalje nije baš najjasnije, bezecujte poslednjih par dana novembra za odlazak na Kopaonik. Da ne bude zabune, da ne bi tek tako banuli, prijavite se na sajtu blogomanija.me. Piše tamo i ko će sve da dođe i gde će se sve dešavati, a za aktuelne informacije nije na odmet da ih zapratite na Twitteru i Facebooku.

Vidimo se na Kopu🙂

.

Leave a Reply

