Paradoks i malo sramote

Jedna od stvari koje u fotografiji, a i inače izrazito ne volim je kada neko komentariše način nečijeg rada, bez uvida u krajnje rezultate. Jedino je gore kada neko komentariše rezultate pre nego što je bilo ko napravio i jedan snimak, ali o tome nije sada priča. Pričam o tome kolika se buka može dići kada se gleda način na koji neko snima, ako to ne izgleda baš popularno. Na primer ovako:

Fotograf na klubskoj svirci naizgled veoma drčno slobodno šeta oko bine na kojoj bend svira užuvo, svako malo diže aparat i puca direktno blicom, pravo u glavu, ponekad u serijskim strobo bljeskovima. Ponašanje koje se krši sa svim pravilima fotografisanja nekog koncerta. Dok se gleda ovaj klip, lako se krene sa osudom, ili bar neodobravanjem. Da se razumemo, pa i meni je već nakon prvog minuta proletalo kroz glavu čuđenje šta radi taj manijak. Kako ga neko iz obezbeđenja ne otera? Kako ga neko iz benda ne otera? Šta rade ti ljudi? OK, posle se saznalo da je bend angažovao fotografa i koliko god se na prvi pogled činilo da su se opasno prešli, nisu.

O, ne. Nisu ni malo!

Uostalom preocenite sami. Fotograf se zove Aelle Lucà, a ovo su njegove fotografije:

Sleeper Effect at The Garage - London | Photo by: Aelle Lucà

Sleeper Effect at The Garage – London | Photo by: Aelle Lucà

Nakon što sam video fotografije sa koncerta, malo me bilo sramota prvih misli tokom gledanja onog video klipa.

Via PictureCorrect

.

2 comments

  1. Ne vidim na snimku da je ovo bio pravi koncert, sa publikom, pa samim tim, sto i ne bi bilo dozvoljeno da ljudi rade sta hoce, u “privatnoj” atmosferi.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s