Oženjen čovek

I tako, prođoše cela celcata tri meseca od svečanog dana, došlo vreme da se i ja malo vratim na blog. Nije da se nije svašta izdešavalo u međuvremenu. O, jeste i to se baš svašta izdešavalo. Baš.

Velike su to sve promene, koliko god da se spolja možda čini da nisu. Jesu. OK, malo je haos jer mi je paralelnom montažom u život utrčalo jurcanje za novim poslom i redovnije nego ikad obilaženje nekih ordinacija. Ne, naravno da neću dalje da nabrajam, to bi bilo previše. Previše bi trajalo, a nešto mi se čini da vama koji to znate ne treba ponavljati, baš kao što ni vama drugima ne vredi govoriti. Dovoljno će vam možda biti da kažem da sam za prvih sedam dana braka bacio više svojih starih stvari, nego u prethodnih sedam godina. OK, ovo dosta govori i o meni kakav sam i kakav sam bio.

Svadbica je inače prošla fantastično! Posrećilo nam se pa smo našli prostor u Falkenštajneru na Novom Beogradu. Odlično organizovana ekipa, odlična usluga i baš lep prostpor. Sviđa mi se i što smo uspeli da se sa njima i lepo dogovorimo o fotografisanju. Ozbiljan su oni hotel i ne bi se mi zajebali ni da smo radili sa njihovim fotografom, ali smo hteli drugačije. Sa strane Hotela stavljen nam je samo jedan (realno fer) uslov, može bilo koji drugi fotograf, ali bez prodaje fotografija u prostorijama Hotela, što je nama bilo sasvim OK. Naša organizacija je bila mnogo fotoaparata i da može da fotka ko šta i koga hoće. Čak smo i dečici davali kompakte da se igraju okolo. Ovo je naravno moguće pošto su nam familije fotografski umereno do znatno pismene, kum mi je ozbiljan foto reporter, slatka mi ženica je odličan fotograf, a i ja umem da se snađem pomalo sa fotoaparatom. Da rezimiram, po merilima ozbiljnih fotografa, neki od snimaka sa venčanja su totalni krševi, tehnički prosek takođe nije zavidno visok, ali sve fotke su spontane, prirodne, žive. Pogotovo kad se nađu probrane na gomili. Uopšte nismo pogrešili što smo to tako uradili.

I eto, raspisao je ja, ko da dugo nisam. A u stvari i nisam. Nekako se ipak prijatrnije osećam kad pričam fotografijama, zato evo par mojeručnih inserata svečanog dana … od pre ravno tri meseca … nekim manje više opuštenim redosledom …

.

Slatkiši - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Mladoženja - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Šminkanje kume - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Šminkanje kume - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Da te vidim ... - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Šminkanje mlade - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Mladina frizura - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Mladina frizura - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Roditelji - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Mama i tast - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Široki #selfie u ambijentu - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Važan poziv - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Za trpezom - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Game time - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Fotografi - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Foto sešn - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

U liftu - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Pozdrav sa terase - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Jutarnji portret Maje sa narandžastim šalom - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Jutarnji portret Maje sa narandžastim šalom - [iõ] - Dejan Danailov © 2014.

.

Za kraj, potrudiću se da sledeći post bude skorije, ne opet kroz 3 meseca🙂

.

One comment

Leave a Reply

