Scott Kelby Worldwide Photo Walk 2012

Scott Kelby Worldwide Photo Walk… ili naški rečeno, ona SkotKelbijevska belosvetka foto šetnja. Jubilarna peta, u Beogradu se održava već četvrti put, ova šetnja je opušteno druženje sa šetanjem i fotkanjem, još jedan lep povod da se ljudi koji sve češće komuniciraju samo putem interneta uživo sretnu i upoznaju uz dobro raspoloženje. Svaki put do sada sam i ja bio u šetnji, mada ne baš uvek sve vreme. Ovaj put prvi put vodim šetnju.

Ove godine šetnja će se održati u subotu, 13. oktobra. Šetnja kreće tačno u podne iz gradskog parka u Zemunu, za one koji se sećaju sa lokacije sa koje je krenula i pre par godina kada je prvi put organizovana. Šetnja zvanično traje oko 2 sata, prošetaćemo se od parka do Dunava, malo pored reke, pa uzbrdo do Gardoša i potom ponovo malo nizbrdo gde će biti finalno okupljanje. Za slučaj da vam se čini da ova ruta šetnje može da se prođe i za mnogo kraće od 2 sata, u pravu ste. Može, ali kad se ne bi išlo lagano nogu pred nogu i svako malo zastajkivalo da se nešto fotografiše. Verujte mi na reč, tačno tako će i biti. Bar je bilo sve tri godine do sada pa nema razloga da verujem da će sada biti drugačije. Detaljnu maršrutu šetnje očekujte u narednih par dana.

Ja vas sve pozivam da mi se pridružite u šetnji i za početak se registrujete na zvaničnoj strani beogradske šetnje (klik na zeleno [Join This Photo Walk] dugme, odmah iznad mape). Registracija nije obavezna, ali je ipak važna jer registracijom stičete pravo da svojom odabranom najboljom fotografijom učestvujete i u nagradnom konkursu. Takođe, registacijom i meni pomažete jer mi olakšavate komunikaciju i organizaciju svega ovoga.

Više detaljnijih informacija o svemu ovome biće uskoro na zvaničnoj strani šetnje.

Vidimo se 🙂

Leave a comment